CEL DZIAŁALNOŚCI:
Celem działania Biura Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego jest świadczenie usług najwyższej jakości, tj. profesjonalna, szybka obsługa mieszkańców w przyjaznej i życzliwej atmosferze.
BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW UMOŻLIWIA:
- realizację idei jawności i przejrzystości działania administracji publicznej oraz podejmowanie działania na rzecz kształtowania i wzmacniania kultury prawnej obywateli,
- monitorowanie i zgłaszanie potrzeb klientów Urzędu i dostosowanie ofert do tych oczekiwań,
W BIURZE UZYSKASZ:
- wyczerpujące informacje o trybie załatwiania poszczególnych spraw, wymaganych dokumentach, terminach, opłatach i trybie odwoławczym,
- druki formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu, karty informacyjne,
NAGRODY I CERTYFIKATY BOM:
![](/content/artykuly/images/urzad1_m%5B1%5D.jpg)
Najwyższa Jakość Quality International 2010 r.
![](/content/artykuly/images/DSC_3641_mini.jpg)
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego posiada certyfikat zarządzania jakością, zgodny z normami ISO 9001:2008 oraz 27001:2013.