Biuro Obsługi Mieszkańców - Piotrków Trybunalski - Ankiety i statystyki
A A A
  • W związku z absencją chorobową pracowników Biuro Obsługi Mieszkańców informuje, że stanowisko ds. meldunkowych we wrześniu obsługuje klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.30. Za utrudnienia Przepraszamy.
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ
  • UWAGA !!! Wydłużenie terminu na zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdu oraz na rejestrację pojazdu sprowadzonego z UE. Szczegółowe informacje TUTAJ

  • Architektura i Budownictwo: podanie złożymy e-mailem. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 4 =

Ankiety i statystyki

Dodano: środa, 18 styczeń 2012

Wyniki monitorowania jakości świadczonych usług w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Biuro Obsługi Mieszkańców prowadzi badania dotyczące oceny jakości obsługi w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Badania prowadzone są w dwóch modułach:
 
  • badania comiesięczne przy wykorzystaniu naściennych ankieterów* oraz biletów systemu kolejkowego (dostępne w zakładce Ankietery naścienne)
  • coroczna ankieta dot. badania jakości oferowanych usług w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Ankiety roczne prezentowane są w plikach poniżej.

* Ankietery naścienne umożliwiają klientom Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim dokonanie oceny jakości obsługi bezpośrednio po załatwieniu sprawy. Do oceny jakości obsługi wykorzystywane są bilety systemu kolejkowego. Klienci wrzucają je do dwóch skrzynek umieszczonych na ścianie przy poszczególnych pokojach.

Skrzynki - ankietery oznaczone są tabliczką z informacją o ich przeznaczeniu oraz kolorami: niebieskim - tu swój głos oddają klienci zadowoleni z jakości obsługi i czerwonym - tu swój głos oddają klienci niezadowoleni z jakości obsługi.

Załączniki artykułu