A A A
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ
  • UWAGA !!! Przywrócenie terminu na zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdu oraz na rejestrację pojazdu sprowadzonego z UE. Szczegółowe informacje TUTAJ

  • Architektura i Budownictwo: podanie złożymy e-mailem. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
1 + 6 =

Ankietery naścienne

Dodano: poniedziałek, 23 kwiecień 2012

Wyniki ankieterów naściennych oceniających jakość obsługi na stanowiskach BOM



Ankietery naścienne umożliwiają klientom Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim dokonanie oceny jakości obsługi bezpośrednio po załatwieniu sprawy. Do oceny jakości obsługi wykorzystywane są bilety systemu kolejkowego. Klienci wrzucają je do dwóch skrzynek umieszczonych na ścianie przy poszczególnych pokojach.

Skrzynki-ankietery oznaczone są tabliczką z informacją o ich przeznaczeniu oraz kolorami: niebieskim - tu swój głos oddają klienci zadowoleni z jakości obsługi i czerwonym - tu swój głos oddają klienci niezadowoleni z jakości obsługi.

W załącznikach poniżej dostępne są miesięczne dane statystyczne z ankieterów naściennych.



Ankietery naścienne

Załączniki artykułu