A A A
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ
  • UWAGA !!! Przywrócenie terminu na zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdu oraz na rejestrację pojazdu sprowadzonego z UE. Szczegółowe informacje TUTAJ

  • Architektura i Budownictwo: podanie złożymy e-mailem. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ

Pełny wykaz procedur

ePUAP
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 7 =

Zmiana danych w zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych.

Publikacja: środa, 19 czerwiec 2019
Modyfikacja: środa, 16 grudzień 2020

Co musisz przygotować?

1. Wypełniony wniosek. Pobierz SPS IV.

Wniosek możesz też dostać w Urzędzie Miasta.

2. Dokument, który potwierdza dokonanie zgłaszanej zmiany danych zawartych w zezwoleniu.

3. Pełnomocnictwo - w przypadku jego udzielenia.

Ile zapłacisz?

Dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpis, wypis lub kopia. Podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł.

Zwolnienie z opłaty dotyczy m.in. pełnomocnictwa:

  • udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu,
  • poświadczonego notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniającego do odbioru dokumentów.

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku.

Opłatę skarbową za pełnomocnictwo możesz wnieść na rachunek bankowy
GETIN NOBLE BANK S.A. nr  55 1560 0013 2322 6887 8000 0003
lub w kasach Urzędu Miasta.

Gdzie złożysz wniosek?

Wniosek możesz złożyć w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta:
  • Pasażu K. Rudowskiego 10,
  • ul. Szkolna 28 (wejście A, B).
Wniosek możesz również przesłać na adres Urzędu Miasta:

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Pasaż K. Rudowskiego 10
97 – 300 Piotrków Trybunalski.

Ile będziesz czekać?

Do 30 dni.

Czy możesz się odwołać?

Od decyzji możesz odwołać się  do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Termin na odwołanie to 14 dni od daty  doręczenia decyzji.

Uwagi:

1. Zmiany stanu faktycznego i prawnego, w stosunku do danych zawartych w zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych należy zgłosić do organu, który wydał zezwolenie. Termin to 14 dni od dnia powstania zmiany.

2. Jeżeli wniosek nie będzie kompletny zostaniesz wezwany do usunięcia braków. Termin to 7 dni od daty otrzymania wezwania. Nieusunięcie braków w wyznaczonym terminie spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.

3. Odbiór zezwolenia może nastąpić w jednej z dwóch form:

  • osobiście  lub przez pełnomocnika,
  • przesyłką pocztową.

Podstawa prawna:

  • art. 18 ust. 7 pkt 7 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  • art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej,
  • art.  33  § 3 oraz art. 64 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

Załączniki sprawy - do pobrania:

Sprawa: Sprzedaż napojów alkoholowych
Referat: Spraw Społecznych
Symbol: SPS IV
Proszę wpisać treść pytania:
Proszę podać adres e-mail:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 8 =
powrót