Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
W celu złożenia pisma/wniosku za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej należy najpierw założyć Profil Zaufany, tj.:
1. założyć konto na platformie ePUAP,
2. podając numer PESEL, podczas zakładania konta na ePUAP, system automatycznie złoży wniosek o Profil Zaufany - na Twój adres e-mail przyjdzie potwierdzenie złożenia wniosku,
a następnie w ciągu 14 dni udaj się do Punktu Informacyjnego Biura Obsługi Mieszkańców na ul. Szkolnej 28 (wejście A) w celu potwierdzenia danych - zabierz ze sobą aktualny dowód tożsamości (dowód osobisty lub paszport).
Pamiętaj !!! Dane osobowe podane podczas rejestracji muszą być zgodne
z aktualnym aktem stanu cywilnego
(urodzenia lub małżeństwa)
INNE SPOSOBY UZYSKANIA PROFILU ZAUFANEGO
Po założeniu i potwierdzeniu Profilu Zaufanego można złożyć wniosek za pośrednictwem platformy ePUAP.
Formularz elektroniczny na platformie ePUAP: Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
Sprawa: Dowody osobiste, sprawy meldunkowe
Referat: Ewidencji Ludności
Symbol: DEL XII
Proszę wpisać treść pytania: