A A A
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ
  • UWAGA !!! Przywrócenie terminu na zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdu oraz na rejestrację pojazdu sprowadzonego z UE. Szczegółowe informacje TUTAJ

  • Architektura i Budownictwo: podanie złożymy e-mailem. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ

Pełny wykaz procedur

ePUAP
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 7 =

Wydanie uwierzytelnionych odpisów z akt sprawy.

Publikacja: czwartek, 26 styczeń 2012
Modyfikacja: piątek, 02 październik 2020
I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. Wniosek o wydanie uwierzytelnionych odpisów z akt sprawy. – IMA XI - wniosek do pobrania w załącznikach sprawy (wniosek o udostępnienie akt sprawy powinien zawierać dokładne określenie rodzaju dokumentów, których udostępnienia wnioskodawca żąda wraz z podaniem adresu nieruchomości, której wniosek dotyczy).

2. Dokument potwierdzający  że wnioskodawca jest/był  stroną postępowania administracyjnego, np.
• pisemne oświadczenie wnioskodawcy
• decyzja administracyjna z treści której wynika przymiot strony,
• wypis  z rejestru gruntów,
• akt notarialny itp.

3. Wykazanie tzw. „ważnego interesu”  strony postępowania do wydania przez organ uwierzytelnionych odpisów z akt sprawy.
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) udzielone osobie działającej w imieniu inwestora(jeśli zostało udzielone) wraz z opłatą skarbową.

II. OPŁATY:

1. Opłata skarbowa :
• Wydanie duplikatu zezwolenia (pozwolenia)  -  24 zł
• poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, kopii od każdej pełnej lub zaczętej strony – 5,00 zł
• za upoważnienie (pełnomocnictwo) – 17,00 zł (w przypadku jego ustanowienia)

2. Opłaty dokonuje się gotówką w Kasach Urzędu przy ul. Pasaż Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28 (budynek B) lub  bezgotówkowo przelewem  na rachunek bankowy Urzędu Miasta GETIN NOBLE BANK SA nr rachunku 55 1560 0013 2322 6887 8000 0003

W przypadku opłaty przekazem lub przelewem należy podać tytuł z jakiego jest ona wnoszona.

III. MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU:

Wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ul. Szkolna 28  lub przesłać na adres Urzędu.

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Szkolna28,
97-300 Piotrków Trybunalski

IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki. Załatwianie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego następuje nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej następuje nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie nie przysługuje.

VI. UWAGI:

1. Przepisu art. 73 nie stosuje się do akt sprawy, objętych ochroną tajemnicy państwowej, a także do innych akt, które organ administracji państwowej wyłączy ze względu na ważny interes państwowy.

2. Prawo wglądu do akt sprawy i uzyskiwania odpisów dokumentów posiada strona.

3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Podstawa prawna:
• art. 73 § 1 i 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
• art. 38 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane.

Symbol procedury: IMA XI

Jeżeli chcesz zapłacić za sprawy urzędowe online kliknij TUTAJ

Załączniki sprawy - do pobrania:

Sprawa: Architektura i budownictwo
Referat: Architektury i Budownictwa
Symbol: IMA XI
Proszę wpisać treść pytania:
Proszę podać adres e-mail:
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 5 =
powrót